Najważniejszym elementem, na który zwracają uwagę osoby wchodzące na portale randkowe, jest zdjęcie. To na jego podstawie zostaniemy wstępnie zaklasyfikowani jako osoba atrakcyjna, lub wręcz przeciwnie – jako odpychająca.
Poniżej przedstawiamy najważniejsze cechy fotografii, które opublikujemy na portalu społecznościowym lub randkowym:
- Zdjęcie powinno być wyraźne – niewyraźne zdjęcie sugeruje innym osobom, ze coś chcemy przed nimi ukryć., lub że nie zależy nam na znalezieniu kogoś bliskiego. Filtry nałożone na zdjęcie, zwykle robią negatywne wrażenie. Należy unikać umieszczania zdjęć, które są zbyt ciemne i rozmazane. Na szczęście smartfony umożliwiają wykonanie wyraźnych zdjęć.
- Najlepsze wrażenie robią profesjonalne zdjęcia, wykonane przez fotografa. Umieszczając na portalu zdjęcia w stroju biznesowym, sugerujemy osobom przeciwnej płci, że zależy nam raczej na poważnym związku.
- Zdjęcia z alkoholem, fotografie z imprez i inne, „rozrywkowe” zdjęcia mogą odstraszyć od nas wiele potencjalnie zainteresowanych osób.
- Nasze szanse na znalezienie bliskiej osoby zwiększamy, publikując zdjęcia, które przedstawiają nas jako osobę o wielu zainteresowaniach, ciekawą świata. Warto opublikować na przykład zdjęcia z podróży, czy podczas uprawiania hobby. Ciekawym rozwiązaniem są zdjęcia ze znajomymi, jednak należy unikać publikowania dużej ilości zdjęć z osobami przeciwnej płci.
- Bardzo złe wrażenie robią fotografie retuszowane, szczególnie, jeśli wyglądamy na nich zupełnie inaczej niż w rzeczywistości. Co więcej, jeśli modyfikacja nie została wykonana przez profesjonalistę, będzie to widoczne i zdjęcie narazi nas na śmieszność.
- Opublikowanie bardzo dużej ilości zdjęć selfie, może zasugerować drugiej osobie, że jesteśmy próżni. Podobnie, zdjęcia przy samochodzie czy pokazujące, że mamy drogi zegarek lub smartfon, pokazują innym osobom naszą materialistyczna naturę.
Wyraźne, nie retuszowane i przede wszystkim swoje 😉
Idealne zdjecie to takie, które przyciąga uwagę
Dobrym sposobem jest też ustawienie fajnego avatara na profilowym by zainteresować konkretną grupę osób